Crypto

A Review Of ماندگاری بالا

بوی این اسپری مردانه چند منظوره است. پس می توانید قبل از رفتن با باشگاه، مدرسه یا حتی در قرارهای شبانه خود از این اسپری استفاده کنید.

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

آزارو ویزیت عطری است گرم و تند که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است. این عطر مردانه سبب جذابیت و وقار بیشتر شما می‌شود. آنیک مناردو عطار مشهور این عطر را در گروه بویایی چوبی تند قرار داده است. از همین رو برای فصول سرد شما یک محصول ایده ال محسوب می‌شود.

زمانی که درخت دچار آفت زدگی یا بیماری های قارچی و یا سایر موارد می شود، صمغ تیره، خوشبو و غلیظی را برای حفاظت از خود تولید می کند که در واقع همان منبع تولید عود است. عطرهای عودی معمولا عطرهای سنگین و پر قدرتی هستند که اکثرا طبع گرمی نیز دارند و برای فصل های سرد سال، گزینه های بسیار مناسبی هستند.

رایحه‌های به کار گرفته‌شده در این عطر اعجاب‌انگیز قدری سبب ترش شدن این عطر در کنار شیرین بودن آن شده است. شاید رنج قیمتی این محصول قدری بالا باشد اما بدون تردید رایحه دل‌انگیز آن شمارا راضی خواهد کرد.

علاوه بر این عوامل دیگری نیز وجود دارند که با توجه به آن‌ها این امکان برای شما فراهم می‌شود تا از مزیت ادکلن خوشبوی زنانه با ماندگاری بالا بهره‌مند شوید، این نکات شامل موارد زیر هستند:

در انواع ادکلن مردانه، نت های گیاهی و سبز مناسب شخصیت‌های اهل ورزش هستند.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کرید سیلور مانتین

البته توجه داشته باشید که نکات زیادی در ماندگاری عطر تاثیرگذار هستند و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به متابولیسم بدن و جنس پوست افراد اشاره کرد.

پایا، مزمن، مصر، ماندگار، مداوم، لجوج، سمج، مقاوم، ایستادگی کننده

مو مصنوعی و کلاه گیس ریش و سبیل مصنوعی تیغ و دسته تیغ قیچی آرایشگری

در بخش قبلی، روایحی که بیشتر مورد پسند آقایان قرار می گیرند را مورد بررسی قرار دادیم. در این قسمت می خواهیم با توجه به تحقیقاتی که صورت گرفته است، ده عطر مردانه پر فروش و برتر که در ابتدای سال ۲۰۲۱ مورد توجه قرار گرفته اند و می توان گفت برای استفاده در آب و هوای ابتدایی سال بسیار مناسب هستند، را معرفی کنیم.

این عطر فوق العاده مخصوص آقایان می باشد و در نت پایانی خود نیز رایحه اسانس هایی مثل چرم و وانیل و کهربا و سدر و مشک را به مشام خواهد رساند تا با این رایحه های خوب و دوست داشتنی و قیمت ارزان در لیست ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت قرار بگیرد.

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

author avatar
elvia405720

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button