Crypto

The smart Trick of عطر مردانه That No One is Discussing

عطر زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب یکی از انتخاب‌های ایده آل خانم‌ها در فصول مختلف سال است. در واقع آن‌ها به دنبال خرید محصولی هستند که در عین داشتن قیمت مناسب پخش بوی عالی داشته باشد تا بتوانند در شرایط متفاوت از آن استفاده کنند.

خرید و انتخاب ادکلن مردانه مناسب یکی از مهم‌ترین مسائل برای خوش استایل بودن و شیک پوشی آقایان به شمار می‌رود.

دانستنی های عطر دنیای روایح معرفی مشابه عطرهای محبوب

ست مراقبت مو روغن مو تقویت مژه و ابرو مکمل های درمانی تقویت پوست و مو

عطر لیلیوم برترین سایت فروش عطر و ادکلن ایران است و فقط ادکلن اصل و اورجینال به فروش میرساند. عطر لیلیوم مرجعی کامل از اطلاعات و قیمت انواع عطر و ادکلن در ایران است.

معمولا نت اول ترکیبی از نت‌های دیگر را نیز در بر دارد، البته دقت داشته باشید که نت ابتدایی کمی تیز و تند است اما نت‌های بعدی با ملایمت و نرمی بیشتری همراه هستند.

مطلب “۷ ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت بین ۱۰۰تا۲۰۰ هزار تومان” در بخش تحریریه سایت ایرانوس تهیه و گردآوری شده است.

اولیویه کرید سیکس جنریشن عطر این عطر پرطرفدار است که زیر نظر کشور فرانسه و برند کرید آن را تولید کرده است. شیشه سفیدرنگ این ادکلن با دربی نقره‌ای زینت داده‌شده است که خود نماد تلالو جریان آب در بین برف‌های کوه‌های آلپ است.

نت اصلی: دانه تونکا ، وانیل ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، بادام ، بلسان کلمبیایی ، کشمران

عامل اصلی ماندگاری بوی عطر، نت‌های استفاده شده در آن هستند و همانطور که در مطالب فوق عنوان شد استفاده از برخی نت‌ها سبب می‌شود که مدت ماندگاری و پخش بوی عطرها کاملا با هم متفاوت باشند.

اکسپلورر (به معنای جستجوگر)،‌ رایحه ای اصیل و طبیعی، پر از ماجراجویی و آزادی است که با روایت کردن سفری به دور دنیا، مردانگی و کاریزما را آشکار می کند. اکسپلورر، رایحه ای برای ماجراجویی و مخاطرات است. اگر شما نیز روحیه ای کاوشگر دارید، مون بلان اکسپلورر می تواند در طول این مسیر، همراه شما باشد.

برای اطلاع از شرایط فروش عمده و نیز اطلاع از آخرین حراجها برای همکاران میتوانید در کانال تلگرام فروش عمده عضو شوید.

یکی از معروف ترین اسپری های آکس، فونیکس است که بویی تازه و تا حدودی میوه ای دارد.

If you’re ready to read more info on بهترین عطر مردانه review our own web page.

author avatar
elvia405720

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button