Crypto

5 Essential Elements For ماندگاری بالا

این عطر در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شده است. الیویر پاشا عطار مشهور با استفاده ازگل‌های سرخسی ترکیبات این عطر را فرمولاسیون کرده است.

عطر لیلیوم به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران از سال ۸۶ آغاز به کار کرد و اکنون این فروشگاه برترین فروشگاه تخصصی عطر در ایران است و با پیشی گرفتن از سایر رقبا همچنان با فاصله زیاد در صدر قرار دارد.

محصولی بسیار خوب و در رده جهانی از شرکت ایتالیایی ریتون، این محصول تمام خصوصیات و ویژگی های یک رنگ موی خوب را در خود دارد و به نسبت کیفیت خود از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : کیفیت رنگ خوب، نرم کنندگی مو، میزان آمونیاک پایین، پوشش دهی مناسب و همینطور خاصیت درخشان کنندگی آن اشاره کرد.

در انتها فراموش نکنید که از عطر مردانه با طبع گرم و شیرین مانند نت‌های عنبر، وانیل و هل برای فصول سرد و از محصولاتی خنک‌تر یا نت‌های میوه‌ای، مرکباتی، برای فصول گرم‌تر سال استفاده کنید.

روایحی که با نفس عمیق در لابلای پرزهای بینی باقی می‌ماند نت‌های پایانی هستند و پس از اتمام بوی نت میانی پدیدار می‌شوند. این مدت زمان گاهی تا ۲ ساعت نیز طول می‌کشد اما با پدیدار شدن نت پایانی می‌توانید از ماندگاری آن تا ساعت‌های طولانی لذت ببرید.

عضی از اسپری ها دئودرانت هم هستند. دئودرانت ها در ترکیب خود پری بیوتیک دارند؛ موادی که کمک می کند تا بوی بد باکتری های زیر بغل خنثی شود.

لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

یعنی بوی بد باکتری های زیر بغل توسط پری بیوتیک ها خنثی نمی شود. دیور اینکار را به سبک خودش و از طریق قوی تر کردن بوی اسپری انجام می دهد. به عبارتی رایحه این اسپری آنقدر تند و قوی است که بوی بدن و باکتری ها خود به خود خنثی می شود. اگر به دنبال اسپری مردانه با ماندگاری بالا هستید، اسپری دیور سَوِج بهترین گزینه است.

پیشنهاد می کنیم که از بهترین ادکلن های زنانه برای فصل تابستان نیز بازدید نمایید.

از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا می‌تواند ادکلن کاپیتان بلک باشد که محصول کشور فرانسه است. این محصول به دلیل اسانس‌ها و روغن‌های گیاهی بسیار متنوعی که در آن استفاده‌شده است برای چهارفصل شما در نظر گرفته‌شده است. روزهای سرد پاییزی و بهار خود را با کاپیتان بلک می‌توانید متفاوت‌تر از هر زمان دیگری به تصویر بکشید. در سال ۲۰۰۶ ساخت این عطر زیر نظر کمپانی جان وین به انجام رسیده است.

بر اساس توضیحات عنوان شده، عوامل زیادی می‌تواند در ماندگار بودن روایح ادکلن‌ها تاثیرگذار باشد، اما چه معیار‌هایی باعث می‌شود که برخی برند‌ها در دسته عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی قرار بگیرند؟ کدام برند‌ها بهترین ادکلن‌ها را تولید می‌کنند؟ برای پاسخ به این سوالات بهتر است با چند مدل از ادکلن‌های زنانه با ماندگاری بالا که مناسب فصل‌های مختلف هستند آشنا شوید.

یکی از دلایل خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا داشتن امضای شخصی در مراسم و میهمانی هاست، این که یک رایحه خاص یادآور شما در همه جا باشد حس لذت بخشی خواهد بود.

این رنگ مو، یک رنگ بسیار فانتزی و روشن به موهای شما می دهد. این محصول از برند پلت رنگی خاکستری – نقره ایی دارد که برای افرادی که پوست روشنی دارند گزینه مناسبی است، اما باید به این مورد توجه داشته باشید که چون این رنگ بسیار روشن است به یک آرایش گرم و پر رنگ احتیاج دارد تا بتواند بخوبی جلوه کند و خودش را نشان بدهد.

انواع ادکلن مردانه با ماندگاری ، پخش بو و خط بوی بالا با غلظت های ادوتویلت ، ادو پرفیوم ، ادوکلن و .. با تفکیک رایحه به عطرهای مردانه خنک ، شیرین ، گرم ، ترش ، تلخ را می توان به راحتی در این مجموعه انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان در اقصی نقاط کشور آن را دریافت نمود.

author avatar
terakotai5908

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button