Crypto

عطر مردانه – An Overview

از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : پوشش دهی ۱۰۰٪، حفاظت از موها در برابر اشعه های مضر خورشید، حاوی روغن ارگان، ایجاد لطافت و نرمی در مو و همینطور ماسک تثبیت کننده رنگ مو اشاره کرد.

عطر لیلیوم به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران از سال ۸۶ آغاز به کار کرد و اکنون این فروشگاه برترین فروشگاه تخصصی عطر در ایران است و با پیشی گرفتن از سایر رقبا همچنان با فاصله زیاد در صدر قرار دارد.

دانستنی های عطر دنیای روایح معرفی مشابه عطرهای محبوب

زمانی که درخت دچار آفت زدگی یا بیماری های قارچی و یا سایر موارد می شود، صمغ تیره، خوشبو و غلیظی را برای حفاظت از خود تولید می کند که در واقع همان منبع تولید عود است. عطرهای عودی معمولا عطرهای سنگین و پر قدرتی هستند که اکثرا طبع گرمی نیز دارند و برای فصل های سرد سال، گزینه های بسیار مناسبی هستند.

متاسفانه ادکلن کرید اونتوس باتوجه به قیمت بالایی که داره اصلا پخش بو و ماندگاری نداره(برخی عنوان میکنند توسط شرکت ریفورموله شده!

ادکلن‌ مردانه اورجینال دسته‌ای از گروه‌های بویایی هستند، که نسبت به عطرهای زنانه از بوی ملایم‌تر و کمتری برخوردارند.

اشکانشون گفت: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۹ بله مخصوصا عطر مشهدی تا۲۰روز میمونه لعنتی

نوتس های پایه ای در این اسپری چرم سیاه، نعنا وحشی و عنبر هستند. به همین دلیل است که می گویم بویی خاص و تکرار نشدنی دارد. اندکی از زمان اسپری شدن که بگذرد بوی هل را هم به عنوان نوتس میانی حس خواهید کرد. نوتس اصلی هم در این اسپری یاسمن است که در نهایت رایحه ای شیرین به آن می دهد.

این عطر مختص مردانی می باشد که دارای اعتماد به نفس بالایی بوده و یا قصد دارند خود را شخصی با اعتماد به نفس بالا نمایش دهند می باشد. طبع این عطر نیز خنک بوده که می توان در قصل های گرم از آن استفاده کرد.

اصلی، ماندگار، در همه جا حاضر، دارای نفوذ کامل در سرتاسر جهان

هر سه با رایحه گل گزینه عالی برای تابستان به شمار می‌آیند.

سه مورد از عطر و ادکلن های خوشبو زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق‌العاده با طبع گرم هستند که داشتن روایح گلی و میوه‌ای در این سه عطر به سادگی توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند و رایحه‌ی رز مشخص‌ترین رایحه‌ای است که در هر سه عطر به خوبی احساس می‌شود.

این عطر فوق العاده مخصوص آقایان می باشد و در نت پایانی خود نیز رایحه اسانس هایی مثل چرم و وانیل و کهربا و سدر و مشک را به مشام خواهد رساند تا با این رایحه های خوب و دوست داشتنی و قیمت ارزان در لیست ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت قرار بگیرد.

ماندگاری بوی این اسپری نسبت به سایر اسپری ها کمتر است. مثلا تا ظهر دوام می آورد. پس اگر می خواهید تا شب بوی خوش نائوتیکا همراهتان باشد باید میزان بیشتری از آن را اسپری کنید.

If you have any type of inquiries relating to where and how you can utilize بهترین عطر مردانه; https://aranika.com,, you could call us at the web site.

author avatar
elvia405720

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button